יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

יום חמישי - יום חג לעבד הקפיטליסטי

יום חמישי הוא היום הכי חגיגי בשבוע מאז שהקפיטליזם הפך לדת הרשמית של רוב בני התמותה.
מהרגע שאני קמה הכל נראה שונה ושמח יותר. הדשא ירוק יותר, הקפה טעים יותר, הציפורים מצייצים פחות, בקיצור חגיגה בלב!!!

וזה לא שאני לא אוהבת את העבודה שלי, ההפך הוא הנכון אבל משהו בחופש הזה והציפייה לבטלה פשוט מרגש אותי ואת רוב חברי למשרד.
אבל כמו כל דבר טוב יש בו גם קצת סבל. סבל לא חייב להיות רע יש כאלה שנהנים מזה אבל הוא תמיד ישאר סבל.
הסבל הזה זוחל החוצה מיד אחרי ארוחת הצהריים, מציץ ומחייך לעצמו.

כבר באמצע ארוחת הצהריים בא לי לבכות בכי מר, "אוף, ממש בא לי שנ"צ בבית ואני בכלל לא כשירה לעבוד". אבל אין בררה ואני חייבת להישאר במשרד. אז אני מתחילה במבצע חיסול השוקולדים שהצטברו במגירה ואם אין במגירה, יש מכולת למטה בבניין (מי הדפוק שנתן אישור למקם פה מכולת, בגלל זה מסת העובדים אצלנו עולה ב-1000 ק"ג כל חודש).
ככל שהזמן עובר זה רק מחמיר. ב15:30 רוב האמהות מתנדפות מהמשרד- שזה חצי מהנפשות פה ואז עוד רבע מתנדפים תחת תירוצים הזויים כגון: סבא של החתול שלי מת, דודה שלי נפלה מהמרפסת כשתלתה את דוד שלי בחוץ לאחר כביסה, אמא שלי הרביצה לאבא שלי ועכשיו הוא מאושפז, יש לי פריצת דיסק, יש לי פריצת דיסק און קי,

באמא שלכם?????????? מה התירוצים האלה?
הנה סימולציה לתירוץ ממש טוב כשהבוס שלך הוא גבר:
אני: אני צריכה ללכת (עם עצב קל בעין שמאל)
הבוס: מה קרה?
אני: בעיות של נשים (תכלס, לנשים יש מלא בעיות והן תמיד מלחיצות גברים)
הבוס: לכי, לכי. (מפוחד ולא מעוניין לשמוע ולהתמודד עם המידע)
הבוס: קחי מונית!
הבוס: אל תבואי גם מחר!

בקיצור מארוחת הצהריים ועד לגאולה הסופית בשעה 17:00 ניתן לעבוד והרבה אבל אפשר גם לעשות עוד הרבה דברים אחרים:

1. לחסל את המלאים שבמגירה הסודית.

 2. לשיר שירים בקול צורם אשר יגרשו סופית את יום חמישי החוצה ויביאו את שישי
דודי, מעצב גרפי אצלנו בסטודיו מתרגל שירת זאבים

 3. להחזיק את הראש בתקווה שהיום המזוין הזה פשוט יגמר והטלפונים יסתמו כבר
אלעד, כישרון רב תחומי הכי גדול שאני מכירה - מחזיק את הראש

4. אפשר לראות סרטונים על חתולים מצחיקים ביוטיוב
5. לחפש כרטיסי טיסה ליעד חלומי למרות שאין שום סיכוי שתקני אותם
6. פייס זה בנאלי מדי, בכל זאת אפשר לשבת בפייס
7. לבהות בשעון ולראות את השניות מתחלפות
אנוכי מתרגלת בהייה אל תוך החלל






















8. בויקיפדיה יש כפתור "ערך אקראי" - ללחוץ עליו ולהיחשף לתכנים לא שימושיים.
9. לחפש מתכונים טעימים לארוחת שישי
10. להציק לבוס - זה רק לאוהבי אקסטרים
11. לכתוב פוסט בבלוג החדש שפתחת
12. לראות עוד לינק מצחיק ביוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=llDDJoxhoHc  (מצחיק ברמות!!)
13. להכין אוריגמי מחשבוניות שאת לא מבינה מאיפה הגיעו ולא מעוניינת לשלם עליהן



לי נותרו עוד 21 דקות עד לחופש ומחר יש סוף העולם
בתחזית ראיתי שאצלנו במשרד חוזרים לשגרה בראשון ושמים פס על הלוחות של המאיה

חג חמישי שמח חברים :)

3 תגובות:

  1. כרגיל, כמו תמיד, תענוג צרוף!!! שבת שלום. ועכשיו תעלי קישור לבלוג שלנו...

    השבמחק