יום שני, 7 בינואר 2013

לייק עליך יא מהממתתתתתת

כמה זמן לא נפגשנו... תקופה לחוצה אבל למזלנו חטפתי שפעת ועכשיו יש לי זמן להתפנות לאיזה פוסט נחמד :)

יש לי המון נושאים שמתחשק לי לדבר עליהם אבל משהו לכד את תשומת ליבי הבוקר. ולא רק את תשומת ליבי, למרות החום צחקתי כמו שלא צחקתי כבר זמן מה.

אני נחשפת לתכנים האלה (אגב, כולנו נחשפים לזה) כל כמה שעות ברגעים שבהם אני יושבת עם הפלאפון במשרד באיזה ישיבה מיותרת ומשעממת במיוחד משחקת אותה עובדת מנסה להסתיר את קולות הגיחוך תחת שיעולים , באוטובוס, בתור לרופא וכו... בכל רגע מת בקיצור.

אבל הבוקר היה לי את הזמן לתת לזה את הבמה ולהנות מזה במלאו הדרו !!!!!
ואני מדברת על סטטוסים הזויים!
אךךךך כמה שורות משובחות נזרקות כל רגע אל המרחב הוירטואלי!
כמה יצירתיות, חוסר בושה ואין סוף הזיות

הכלל שמנחה אותי בפוסט הזה שאני אוספת את הסטטוסים הנפלאים האלה אך ורק מאנשים שהם חברים אצלי בפייס!
מראש אני מודה לכל אותם החברה אשר הצחיקו אותי עד מוות .

אז הנה לכם כמה משפטים אשר יגרמו לפתגמים הסינים העתיקים לעמוד בפינה ולהתבייש בעצמם:

אהבה:

שיש לך יהלום ביד אל תתעסק עם זכוכיות מהצד... אמאא איזה גשםם יום טוב לכולם :)))

אין בחורה שהלב שלה נעול, יש גבר שהוא לא המפתח הנכון....בוקר טוב אהובים שלי :))))

אתה בוכה - אני בוכה :`( אתה מחייך - אני מחייכת (: אתה מאושר - אני מאושרת (-; אתה קופץ מהגג - מממממ אני אתגעגע אליך...שבוע טוב ומושלם :)))


אתה אוהב לשחק משחקים?! אז שב בבית,שחק טאקי ושנה כיוון ... ערב מושלם לכולםםם;)

פנינים נוספות:

שמעתי גלעד שליט מחפש עבודה, וואלה עם רזומה כמו שלו... יחטפו אותו חחח סופ"שש כמה טוב שבאת חבוב :))


למה יש תמונות של בחורות ערומות במוסכים? כדי שתתחרמן קצת לפני שהמוסכניק דופק אותך חחח בוקר טוב זה צורת חיים בראבקקק :)))


פרסומת לחברת קדישא : היית מת להצטרף אלינו חחח         

למה בארצות הברית קראו לסופה בשם של אישה (סאנדי)? בהתחלה היא רטובה וסוחפת ואח״כ היא לוקחת את הבית והאוטו חחח סופ״ש מתקרב ביאאאאצ׳ :)))

רק בישראל אפשר לשמוע בן אחד אומר לשני "עוד פעם אחת אתה קורא לי הומו ואני מזיין אותך" חחח בוקר טוב ושבוע מלא בשורות טובות :)


את עפה על עצמך וחושבת שאת מיס-עולם אבל את בעצם ממש מיס-כנה חחח בוקר מלטף עם קרני אור עוטפים ושבוע בנ"ז :))

דאגות הן כמו כיסא נדנדה , שניהם נותנים לך תעסוקה אבל לא מובילים אותך לשום מקום. בוקר מהמם, הסופ"ש מגיע בקול רועם :))



פתרונות למינוס בבנק:

שבת שלום מוצ'אצ'וס :))
לא מחפש את המשלים,לא את המושלם אלא את המשלם! 

הדרך הכי טובה להרוויח כסף... ללכת להגדרות-להתנתק מהפייסבוק ולצאת לעבודה חחח בוקר תמרות עשן ס"נסטופיושים" כולם, נשתמע שנה הבאה :))



אנטומיה:

העיניים שלי רואות אותך,האף שלי מריח אותך אבל רק ליבי יכול להרגיש אותך

כך אעשה כשתהיה לי יאכטה

עוד חומר מקורי מהקיר של אחת הנסיכות

"קוקלציה חדשה של לקוסט" 
לא יודעת מה איתכם אבל אותי זה מעודד ומבדר
כן ירבו!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה